شماره مشتری چیست؟
مشتری گرامی، شماره‌ای با عنوان شماره مشتری بر روی دفترچه حساب شما درج شده است.

شماره “تلفن بانک” بانک آینده چند است؟
مشتری عزیز، شماره "تلفن‌بانک" بانک آینده 2957-021 است.

چگونه از امتیاز خود مطلع شوم؟
شما از طریق روش‌های زیر می توانید از امتیاز خود مطلع شوید:
ارسال شماره مشتری به شماره 200040012 از طریق پیامک
ارسال شماره مشتری به آدرس  AyandehBankCustomerClub_bot@ از طریق تلگرام
مراجعه به صفحه‌ی شخصی خود در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان
مراجعه به بخش "اطلاع از امتیاز" در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان

شماره مرکز تماس بانک آینده (امداد مشتریان) چند است؟
شماره مرکز تماس بانک آینده 27663355-021 است.

فرمول محاسبه امتیاز چیست؟
مبنای امتیازدهی، تعداد تراکنش‌های موفق اعم از شارژ ایران‌کارت، استفاده از همراه‌کارت، خرید کارت شارژ و میزان موجودی حساب‌های بانکی شما در بانک آینده می‌باشد. بدین منظور به ازای هر تراکنش، امتیازی به شما تعلق می‌گیرد؛ برای اطلاع بیشتر از تراکنش ها به صفحه نحوه محاسبه امتیازات مراجعه نمایید.
در این طرح امتیاز موجودی در هر یک از حساب‌های نزد بانک آینده، متفاوت است. به این ترتیب:
- مشتری به ازای حداقل هر ده میلیون ریال میانگین یک ماهه موجودی حساب سپرده جاری 10 امتیاز در هر روز کسب می‌کند.
- مشتری به ازای حداقل هر ده میلیون ریال میانگین یک ماهه موجودی حساب سپرده قرض الحسنه 7 امتیاز در هر روز کسب می‌کند.
- مشتری به ازای حداقل هر ده میلیون ریال میانگین یک ماهه موجودی حساب سپرده کوتاه مدت 5 امتیاز در هر روز کسب می‌کند.
- مشتری به ازای حداقل هر ده میلیون ریال میانگین یک ماهه موجودی حساب سپرده بلند مدت 4 امتیاز در هر روز کسب می‌کند.

چگونه امتیاز خود را برای شرکت در قرعه‌کشی "طرح بسیار سفر باید برد" خرج کنم؟
ابتدا در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان ثبت‌نام کرده سپس در پروفایل شخصی خود در منوی خرج کردن امتیاز، به میزان دلخواه امتیاز خود را خرج کنید؛ همچنین میتوانید مقداری از امتیاز خود را تا پایان سال 1396 برای طرح‌های آینده حفظ نمایید.
حداقل امتیاز لازم برای خرج کردن، 500 امتیاز است.
برای خرج کردن امتیاز به لینک زیر مراجعه کنید:
https://ba.abplus.ir/

چه نوع تراکنش‌هایی امتیاز دارند؟
تراکنش هایی مانند: خرید از دستگاه کارتخوان بانک آینده،خرید اینترنت، استفاده از پیشخوان مجازی، سامانه هدف، همراه کارت و افتتاح حساب آینده‌ساز متصل به کارت بانکی. برای اطلاعات بیشتر به جدول محاسبه امتیازات مراجعه نمایید.

آیا افراد با امتیازهای مختلف، شانس یکسانی در قرعه کشی دارند؟
هر چه امتیاز بیشتر باشد، شانس برنده شدن بیشتر خواهد بود.

چرا با اینکه افزایش موجودی داشتم ولی امتیازی کسب نکرده ام؟
شما علاوه بر افزایش موجودی باید حداقل یک تراکنش الکترونیکی انجام دهید تا امتیاز سپرده برای محاسبه شود. یعنی اگر موجودی خود را در طول طرح افزایش دهید اما تراکنش الکترونیکی انجام ندهید امتیاز شما صفر می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک روبرو مراجعه کنید.  نحوه محاسبه امتیازات 

برای اینکه امتیاز افزایش موجودی را کسب نمایم چه میزان افزایش موجودی لازم است؟
در این طرح نیز همانند طرح‌های قبل مبلغ حداقل افزایش موجودی باید 10 میلیون ریال باشد. با این تفاوت که با توجه به اینکه هر حساب ضریب متفاوتی دارد، امتیاز ها متفاوت می‌شود.

با توجه به اینکه از  کارت بانکی (کارت آینده) خرید کرده‌ام  ولی امتیازی برای من ثبت نشده‌است، چرا؟
خرید تنها در صورتی امتیاز دارد که از طریق دستگاه کارت‌خوان بانک آینده یا خرید به صورت اینترنتی از درگاه بانک آینده باشد.

چگونه می‌توانم از شماره مشتری خود اطلاع پیدا کنم؟
با داشتن کد ملی خود می‌توانید با شماره 27663355-021 تماس گرفته و شماره مشتری خود را دریافت کنید.

برای فعال‌سازی پیامک بانک باید چیکار کنم؟
با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده، جهت فعالسازی دریافت پیامک از طرف بانک، اقدام کنید.

برای ثبت نام در سامانه باشگاه مشتریان چه اطلاعاتی نیاز است؟
برای ثبت نام در سامانه شماره مشتری، کد ملی و شماره همراهی که در موقع افتتاح حساب در فرم مربوطه ثبت کرده‌اید.

برای فعالسازی همراه کارت باید به شعب مراجعه کنم؟
در منوی سامانه‌های مرتبط  "همراه‎کارت " را کلیک نمایید و با دانلود این برنامه و انجام تراکنش نیز  در جشنواره تپش در هر تراکنش شرکت نمایید!

مبلغ شارژی که خریداری شده به مقدار امتیاز ربط دارد؟
بله. به ازای خرید هر 200 هزار ریال شارژ 10 امتیاز کسب نمایید.

از کارت بانکی متصل به بانک آینده شارژ خریدم ولی امتیاز کسب نکرده‌ام چرا؟
خرید شارژ باید با استفاده از کارت شتابی بانک آینده و از طریق درگاه‌های الکترونیکی بانک آینده باشد تا امتیاز کسب کنید.

همراه بانک چیست و برای فعال‌سازی آن باید چه کاری انجام دهم؟
بایستی با مراجعه به سایت بانک آینده، نسبت به دریافت نرم افزار همراه بانک آینده و انتقال آن به گوشی تلفن همراه خود و سپس نصب آن اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی ba24.ir  مراجعه کنید.

من در طرح باشگاه مشتریان برنده شده‌ام؛ به چه صورت جایزه خود را دریافت کنم؟
هماهنگی لازم از طرف شعبه مربوطه صورت می‌پذیرد. در صورت تماس از سمت بانک، شما می‌توانید با در دست داشتن کارت ملی خود از رییس شعبه، جایزه خود را دریافت نمایید.

به شماره 200040012 شماره مشتری خود را ارسال کرده‌ام ولی جوابی دریافت نکرده‌ام، علت چیست؟
لطفا با شماره 02127663355 (مرکز تماس) تماس گرفته و موضوع را اعلام کنید تا در اسرع وقت مشکل برطرف گردد.

در حساب های مشترک چگونه امتیاز از تراکنش کسب کنیم؟
برای کسب امتیاز تراکنش الکترونیکی با حساب‌های مشترک؛ صدور کارت نقدی برای آن حساب لازم است. برای صدور این کارت باید به یکی از شعبه های بانک آینده مراجعه نمایید.

من و پدرم در بانک حساب مشترک داریم. برای کسب امتیاز یک قبض پرداخت کردیم؛ با این وجود امتیازی کسب نکردیم.چرا؟
تنها در صورتی که تراکنش از طریق کارت بانکی متصل به این حساب مشترک انجام پذیرد، امتیاز محاسبه می‌شود.

منظور از امتیاز هدیه چه امتیاز‌هایی می‌باشد؟
طی برگزاری طرح جاری طرح های دوره‌ای خاص با عنوان طرح های تشویقی برگزار می‌شود که با شرکت در این طرح ها، امتیاز کسب میکنید.