شماره مشتری چیست؟
مشتری گرامی، شماره‌ای با عنوان شماره مشتری بر روی دفترچه حساب شما درج شده است.

شماره “تلفن بانک” بانک آینده چند است؟
مشتری عزیز، شماره "تلفن‌بانک" بانک آینده 2957-021 است.

چگونه از امتیاز خود مطلع شوم؟
شما از طریق روش‌های زیر می توانید از امتیاز خود مطلع شوید:
ارسال شماره مشتری به شماره 200040012 از طریق پیامک
ارسال شماره مشتری به آدرس  AyandehBankCustomerClub_bot@ از طریق تلگرام
مراجعه به صفحه‌ی شخصی خود در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان
مراجعه به بخش "اطلاع از امتیاز" در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان

شماره مرکز تماس بانک آینده (امداد مشتریان) چند است؟
شماره مرکز تماس بانک آینده 27663355-021 است.

فرمول محاسبه امتیاز چیست؟
تعداد تراکنشهای الکترونیکی+موجودی سپرده های بانکی+امتیاز تشویقی 
در این طرح امتیاز سپردههای قرض الحسنه پس انداز و جاری به حداقل موجودی مشتری و برای سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت به افزایش موجودی نسبت به روز مبدا (12 بهمن) تعلق میگیرد.

چه نوع تراکنش‌هایی امتیاز دارند؟
تراکنش هایی مانند: خرید از دستگاه کارتخوان بانک آینده،خرید اینترنت، استفاده از پیشخوان مجازی و همراه کارت. برای اطلاعات بیشتر به جدول محاسبه امتیازات مراجعه نمایید.

آیا افراد با امتیازهای مختلف، شانس یکسانی در قرعه کشی دارند؟
هر چه امتیاز بیشتر باشد، شانس برنده شدن بیشتر خواهد بود.

با توجه به اینکه از  کارت بانکی (کارت آینده) خرید کرده‌ام  ولی امتیازی برای من ثبت نشده‌است، چرا؟
خرید در صورتی امتیاز دارد که از طریق دستگاه کارت‌خوان بانک آینده، pos بانک آینده و یا از درگاه اینترنتی بانک آینده باشد.

چگونه می‌توانم از شماره مشتری خود اطلاع پیدا کنم؟
با داشتن کد ملی خود می‌توانید با شماره 27663355-021 تماس گرفته و شماره مشتری خود را دریافت کنید.

برای فعال‌سازی پیامک بانک باید چیکار کنم؟
با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده، جهت فعالسازی دریافت پیامک از طرف بانک، اقدام کنید.

برای ثبت نام در سامانه باشگاه مشتریان چه اطلاعاتی نیاز است؟
برای ثبت نام در سامانه شماره مشتری، کد ملی و شماره همراهی که در موقع افتتاح حساب در فرم مربوطه ثبت کرده‌اید. شما همچنین میتوانید با شماره مشتری و رمز عبور پیشخوان مجازی خود وارد سامانه باشگاه مشتریان شوید. 

برای فعالسازی همراه کارت باید به شعب مراجعه کنم؟
در منوی سامانه‌های مرتبط  "همراه‎کارت " را کلیک نمایید و با دانلود این برنامه و با انجام تراکنش امتیاز کسب کنید.

مبلغ شارژی که خریداری شده به مقدار امتیاز ربط دارد؟
بله. به ازای خرید هر 200 هزار ریال شارژ 100 امتیاز کسب نمایید.

از کارتم شارژ خریدم ولی امتیاز کسب نکردم چرا؟
خرید شارژ باید با استفاده از کارت شتابی بانک آینده و از طریق درگاه‌های الکترونیکی بانک آینده باشد تا امتیاز کسب کنید.

همراه بانک چیست و برای فعال‌سازی آن باید چه کاری انجام دهم؟
بایستی با مراجعه به سایت بانک آینده، نسبت به دریافت نرم افزار همراه بانک آینده و انتقال آن به گوشی تلفن همراه خود و سپس نصب آن اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی ba24.ir  مراجعه کنید.

سامانه کلید چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟
"کیـلید" یک سامانه‌یِ بانکداریِ اینترنتی و همراه است که برای رفع نیازهای بانکی شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده است. با استفاده از کیـلید شما می‌توانید گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهید. بخش راهبری کیـلید به مدیر شرکت این امکان را می‌دهد که برای همه‌ی نقش‌های داخل شرکت (کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و ...) بر اساس نیاز، دسترسی‌های مشخص و مورد نظر را به حساب‌های بانکی شرکت ایجاد کند. با کیـلید کارمند حسابداری دستور پرداخت را ثبت می‌کند و در صورت نیاز ترتیب امضا کنندگان را مشخص می‌نماید. صاحبان امضای مجازِ شرکت در هرجا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی تلفنِ همراه خود می‌بینند و به سادگی با اسکن اثر انگشت خود در چند ثانیه آن را امضا می‌کنند.

سامانه کلید را چطور باید نصب کرد؟
برای فعال سازی سامانه‌ی کیـلید روی حساب‌های شرکت خود:
1. فرم درخواست فعال‌سازی کیـلید را از یکی از شعب بانک آینده دریافت و تکمیل نمائید.
2. از همه‌ی صاحبان امضای مجاز و سایر کارکنان مرتبط (کارکنان حسابداری، مهردار شرکت، راهبر سیستم و ...) بخواهید که نرم افزار کیلید را از پایین همین صفحه دریافت و روی تلفن همراهِ خود نصب و فعال کنند. هر شخص برای احراز هویت باید یکبار به همراه کارت ملی و کدپیگیری که از برنامه دریافت کرده به یکی از شعب بانک آینده مراجعه کند. برای مشتریان ویژه پیشخوان مجازی بانک، امکان استفاده از خدمات تحویل در محل برای این منظور وجود دارد (با پیشخوان تلفنی آینده تماس بگیرید ۲۷۶۶۳۲۰۰-021
3. کسی که توسط شرکت به عنوان راهبر سیستم تعریف شده، در سامانه‌ی اینترنتی کیـلید دسترسی‌های سایر کاربران به حساب‌ها را تعیین می‌کند و از آن پس همه می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

من در طرح باشگاه مشتریان برنده شده‌ام؛ به چه صورت جایزه خود را دریافت کنم؟
هماهنگی لازم از طرف شعبه مربوطه صورت می‌پذیرد. در صورت تماس از سمت بانک، شما می‌توانید با در دست داشتن کارت ملی خود از رییس شعبه، جایزه خود را دریافت نمایید.

به شماره 200040012 شماره مشتری خود را ارسال کرده‌ام ولی جوابی دریافت نکرده‌ام، علت چیست؟
لطفا با شماره 02127663355 (مرکز تماس) تماس گرفته و موضوع را اعلام کنید تا در اسرع وقت مشکل برطرف گردد.

در حساب های مشترک چگونه امتیاز از تراکنش کسب کنیم؟
برای کسب امتیاز تراکنش الکترونیکی با حساب‌های مشترک؛ صدور کارت نقدی برای آن حساب لازم است. برای صدور این کارت باید به یکی از شعبه های بانک آینده مراجعه نمایید.

من و پدرم در بانک حساب قرض الحسنه مشترک داریم. برای کسب امتیاز یک قبض پرداخت کردیم و 1 میلیون تومان نسبت به موجودی ابتدای طرح افزایش موجودی داشتیم؛ با این وجود امتیازی کسب نکردیم.چرا؟
مشتری گرامی تنها در صورتی که کارت مشترک حساب مشترک را صادر کرده باشید، می توانید تراکنش انجام دهید و امتیاز کسب کنید.

منظور از امتیاز هدیه چه امتیاز‌هایی می‌باشد؟
طی برگزاری طرح جاری طرح های دوره‌ای خاص با عنوان طرح های تشویقی برگزار می‌شود که با شرکت در این طرح ها، امتیاز کسب می‌کنید. همچنین شما می توانید با دعوت از دوستان خود برای عضویت در سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان، چرخاندن گردونه شانس در صفحه شخصی خود، تکمیل اطلاعات شخصی خود و شرکت در نظرسنجی‌ها امتیاز هدیه دریافت کنید. 

آیا قابلیت خرج کردن امتیاز وجود دارد؟
خیر، خرج کردن امتیاز در این طرح مطرح نیست و مشتریان با تمام امتیازات کسب شده در قرعه کشی شرکت داده میشوند. مشتریان تنها می توانند در زمان های خاصی که اعلام خواهد شد بخشی از امیتازها خود را خرج کنند و با استفاده از گردونه شانس امیتازهای ویژه ای دریافت کنند. (در طرح قبلی باشگاه، کلیه امتیازهای مشتریان برای شرکت در قرعه کشی استفاده شد و هیچ امتیازی سوخت نشد.)

* نحوه کسب امتیاز و شرایط شرکت در قرعه‌کشی با توجه به طرح های مختلف باشگاه قابل تغییر است.