خبـر برگشت به ليست

11 مهر 1396 کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره­‌برداری قرار گرفت

در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره‌­برداری قرار گرفت

به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به­‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه­‌روزی برقرار گردید.
در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می‌­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­‌های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه‌­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

سامانه پیامکی: 300000724
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir
صندوق پستی: 1513835811
مرکز ارتباط: 27663200-021
نمابر: 89313012-021
تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.